Kızlar ben alt iç çamasırlarimi kaynar domestoslu suya basmak istiyorum biraz durduktan sonrada makinaya atcam tabi. daha hijyenik olsun iyice mikroplari kirilsin diye ama bi yandanda kimyasal sonuçta yani makinaya attgimizdada elbette deterjan kimyasal ama bu şekilde yapinca sanki iyice işlicekmiş gibi hissdiyorum nedense :)) siz yapiyormusnz bu sekilde?neiyorsunuz