DmlnrKrnz Kızlar 37+2 haftalık oluyoruz salı günü sezeryanla doğuma alıncam aşırı heycanlıyım ve stresli 🥲 Eşim tır şöförü malesef doğuma yetişemedi içim aşırı buruk 😢
RSsuer DmlnrKrnz Bende salı günü 38 oluyorum bu üç gün içinde gelmezse salı günü doğuma giriyorum. Allahım sağlıkla bebişlerimizi kucağımıza almayı nasip etsin. 🙏🏽
Busbusablaoluyo DmlnrKrnz yaaa üzülme sakın belki bi sürpriz yapar yapamasada önemli değil sakın üzülme bebeğinin ve senin sağlığın önemli gelir görür babası bebişini sen doğuma odaklan rabbim merhamet etsin sağlıkla al kucağına sağlıkla büyüt inşallah❤️👼
Taskaya96 DmlnrKrnz yaa salı günü kısmetse benimde doğumum var benimde sezeryan 38+3 olmuş olacağız kızımla bendede hem heyecan hem korku var 🥲
DmlnrKrnz Busbusablaoluyo hiç ümidimiz yok malesef süpriz yapma gibi onun da içi gidiyor ama hakkımızda hayırlısı böyleymiş ben hep hayırlısını istemiştim böyle oldu çok zor bi meslek ne doğumu var ne ölümü ne hastası maalesef 😢 insan ister istemez etkileniyor çok isterdim o anda yanımda olsun ama olmuyor şuan kızıma odaklanmak zorundayım inşaAllah sağlıcakla gelir
Asyaegemenmom Benim doğum günümde doğuyor bebisiniz huyu da suyuda mükemmel bir evlat olur inşallah doğumu erteleyemiyormusunuz biraz daha çok erken
DmlnrKrnz Asyaegemenmom inşaAllah hayırlı evlat olsun 🫶🏻 benim en başından beri erken doğacağı belliydi zaten bekliyorduk bebek 2 hafta önden gidiyor gelişim olarak artık plasentası tamamen kireçlenmeye dönmüş daha fazla bekleyip bebeği riske atamam dedi doktor Allah korusun
Asyaegemenmom DmlnrKrnz Allah korusun tabi ki hakkınızda en hayırlısı olsun inşallah sağlıcakla alın bebisinizi kucaginiza ❤️
DmlnrKrnz Taskaya96 Yaa çok değişik bi duygu değil mi şuan sadece afallama var gerçekten şu 2 gün nasıl geçicek bilmiyorum 😁🐣🫶🏻
Taskaya96 DmlnrKrnz aynen bende hem hemen geçsin istiyorum hemde korkuyorum heycanlıyımda çok karmaşık bi duyguymuş meğer 😅kazasız belasız sağlıklı doğumlar olur umarım hepimiz için 🙏🏻🪬