ilknuryilmaz19 Arkadaşlar doğumu hala nerede yapacağıma karar veremedim. Meram Tıp’ta doğum yapan veya doğum yapan birisini duyan var mı? İlgileri nasıl oluyor? Sizce burada doğum yapmanın avantaj ve dezavantajları neler olabilir? Lütfen yardımcı olun 🙏
PrensesAnnesi_42 ilknuryilmaz19 onun yerine şehir hastahanesi 15 temmuzda yap daha iyi tek kişilik odalarda sancı çekip dogum yapılıyormuş
PrensesAnnesi_42 ilknuryilmaz19 bende çok sordum özellikle dogum yapanlara çok sordum ama meram tip kesinlikle olmaz yani benim için tabi. Dogum salonu varmış dogum yapanlar yapacak olanlar hepsi aynı yerdeymis davranışlar felan iyi değilmiş
PrensesAnnesi_42 ilknuryilmaz19 bende devlet hastahanelerine karşı ön yargılı çok fazlaydı araştırdım kendi arkadaşım 15 temmuzda dogum yaptı çok memnun kaldı çok da iyi ilgilendiler gecenin bi saati olmasına göre dedi. Bende kararsizim hala
ilknuryilmaz19 PrensesAnnesi_42 öyle mi? Ben açıkçası herhangi bir sıkıntı olursa Allah korusun yine Tıp fakültelerine yönlendirme yapıyorlar diye direkt orda mı yapsam diye düşünmüştüm. Ama doğum veya sancı odalarını pek bilmiyorum nasıl işliyor diye.
PrensesAnnesi_42 ilknuryilmaz19 bende aynı şeyi düşündüm zamanında hatta ilk meram tıpa gittim kontrollere ama iş öyle değil özellikle meram tip hiç değil bi doğuma 6 7 tane asistan ile giriyorlarmis asla insana değer veriyorlarmış bunları sora sora öğrendim hep vazgeçtim