Asklim bende öyle diyodum sancım geliyo gidiyo bidaha olmuyo diye sonra birden 5 dakka da bir girmeye başladı duramadım gittim keşke ertesi gün gitseydim bi gün yatış verdiler sabaha kadar sancı nst çektim ben o acıyla kendimi sıkıyodum ıkınamıyodum o yüzden açılma olmuyordu siz acısada ıkının emin olun kolay olacaktır ben son dakkalar sezeryana alacaklar açılma tam olmadı diye o acının korkusuyla baya kendimi sıktım ıkındım direk doğdu