alisya2204 Sağlık ocağında kan verdiğimde 5-25 arası pozitif kabul edip değerim <2 idi. Bugün tıp merkezinde kan verdim 0-25 arası negatif kabul ediyor ve değerim <5 çıktı. Yani şuan 5 mi oluyor anlayamadım 🥹
sacmalamakizim alisya2204 Bende anlayamadım canım hiç idrar testi yaptın mı kan değerin şüpheli gibi.
Mmeelliikkee alisya2204 ikisinde de negatif çıkmış aslında , bahsettiğiniz yanda yazan genel açıklama , o değerlerden düşük kalmış sizin
Mmeelliikkee alisya2204 ikisinde de negatif çıkmış aslında , bahsettiğiniz yanda yazan genel açıklama , o değerlerden düşük kalmış sizin
Mmeelliikkee alisya2204 ikisinde de negatif çıkmış aslında , bahsettiğiniz yanda yazan genel açıklama , o değerlerden düşük kalmış sizin
AleynaResul alisya2204 yani açıkcası benimde 6 çıkmıştı negatif dediler bi sonraki ay zaten hamile kaldım yumurta takibi yaptırıp