Bebeğiniz meme emecekse biberona hiç ihtiyacınız olmayacak, üstelik biberon meme reddi yapıyor. Erkenden boşuma biberon almayın derim. Bol bol emzirin sütünüz artsın süt arz talep meselesidir. Bebek gak dese bebe guk dese meme verilir. Biberon her zaman alabileceğiniz bir şey. İlk zamanlar bebek memeyi tutmasa dahi eds veya enjektörle beslemenizi öneririm. Meme reddi yapmaması için🌸