dilarakerem01 bu çarşamba günü zaten kafasını falan hiç göremedi iyice kanala girmiş baktırsam 4-5 cm açılman vardır dedi eve yolladı sancın olunca hemen ara dedi, ağrısı yoktu öyle hafif hafif adet ağrısı gibi ağrıları vardı. Bugün ishal oldum dedi hafif sancım var galiba doğurucam dedi ilk doğumu da çok kolay olmuştu hastaneye gelirken arabada biraz baskı hissetmiş Allahtan suyu patlamamış yoksa yolda doğurucak, hastaneye girer girmez doktor hemen doğumhaneye aldırmış bakmışlar 9 cm sancın gelince ıkın demişler ıkınmış ve doğurmuş :) maşallah gerçekten