Hayal-21 Kızlar 15 haftada karnımın çok içlerinde böyle pıt pıt bişiler atıyor arada bu neden olabilir bebek hareketlerimi yoksa başka bişimi bu
Nur30 Hayal-21 benimki de öyleydi damar gibi karnimda hareketlerini görürdüm kimse inanmazdı bana 😁ama erkek bebek erken hareket edermiş benimki direk 12 haftalıkken cinsiyet bello olmusdu
Deletedmom_85 Ay bende 15+1 im bugün benimde sol kasigimda oldu aynısı. Bir şey atıyor gibiiydi ama damar miydi, bağırsak hareketi miydi , bebis miydi anlayamadım. Sanırım en iyi ilerleyen haftalarda anlamak mümkün o hareketin ne olduğunu 🙃
alynayn Benim de olmuştu,göz seğirmesi gibi.Doktorum haretlerini hissetmeye başlamadan önce böyle olduğunu söyledi.Hıçkırada bilir dedi.Özellikle süt içtikten sonra olurdu.😊
Mekklc Ben de geçen gün ilk pıt pıt atıyordu sanki kalp gibi değişik sonra elimi koyunca karnımın içinde lakır lukur şeyler oluyordu su hareketleri gibi çok değişikti şimdi dinlemeye çalışıyorum ama maa Olmuyor ya da ben hissetmiyorum 😅16+1 haftalığız bu arada ve bebiş erkek
Omermom Benimde ilk o haftalarda kas seyirmesi gibi gece sola yatınca olurdu. Muhtemelen bebek hareletleri