HafizeeeFatma Kızlar son ağdanızı kaçıncı haftada yapacaksınız doğuma ne kadar kala ben 36+4 üm acaba ne zaman yapsam diye düşünüyorum özel bölge için
Egeminannesi HafizeeeFatma ben sürekli agdaya gidiyorum smdi 32 oldum iki haftada bı gidicem günüm belli olunca ona göre giderim en sonunda ama ilk doğumda da öyle iki haftada bı çağırmıştı temiz gitmiştim dogumda
Bilge_11 HafizeeeFatma Ben 37+3 de yaptırdım. Umarım doğumun yakındır 2 cm açılmam var dün söyledi Dr.um. umarım bebeğim fazla bekletmez
muziceanne_ 27 haftalığım bende hiç ağda yaptırmadım gitmeye de utanıyorum ikiz gebelik ve çok zor oluyor temizlenmek çok mu zor 😥 bende gitmeyi çok istşyorjm ama cesaret edemiyorum
zynpkrhsn1 muziceanne_ Temiz bir şekilde jilette yapabilirsin cok fazla kafana takma temiz olmasi yeterli
muziceanne_ zynpkrhsn1 aslında ağda oması güzel en azından hemen çıkmıyor malum jiletle akşamına çıkıyor ama utandığım için cesaret edemiyorum
Mummumlilo Haftadayım yeni yaptırdım şuan temiz ve hazırım ama kızımın gelesi yok umarım çıkmadan gelir kızçem😅
Cekilmezbirkiz 31 haftalığım her ay ağdaya gittim şimdiye kadar bugün de gidicem sonra da 37-38 de yaptırırım zaten 38 de sezaryen olcam doğum sonrası rahat ederim en azından bi süre
tlhmrv Cekilmezbirkiz acımıyor mu acidiginda bebek kasilmiyor mu kollarimi aldırmak istiyorum ona bile korkuyorum 36 haftadayim bndr
Cekilmezbirkiz tlhmrv açıyor tabi de normal yani ağda acısı işte hamilelikte pek farkı olmuyor. Ha jilet sonrası ağda yapılacaksa o çok acıtır pudra dökmelerini isteyin mutlaka