AleynaResul düzenli ilişki oluyor takibe gerek yok ki , eşim de sperm sorunu var değerleri düşük biz yine de şansımızı denedik
Bir daha deneriz bu ay olmazsa demişti doktorum ama beklemede olcam eşimin değeri düzelirse yine iğne yaptıracağım belki de gerek kalmadan tutar nasip neyse o olsun dahada takmıcam 2 sene oldu bekliyorum