1palyaco kafana takma canım akışına bırak.. ben sma testimi çok kafama takardım. Rabbimin zamanlaması çok güzel. Sma açıklandı 1 hafta sonra gebe olduğumu öğrendim🥲 eğer açıklammadan hamilelik haberini öğrenseydim kafama takacaktım. Her şeyi akışına bırak biliyorum kolay değil ama bir yerde insan tükeniyor bırakıyor akışına ben gecelerce çok ağladım çok düşündüm bebeğime ağrı ağladm. Bebeğim yaşarken ben 3 aylıkken ölü doğum yaptım. Kromozomu bozuk çıktı.. sonrasında diri diri kürtaj ettiler. Öyle çok korktum ki her şeyden.. hastane bilmem ameliyathane bilmem kürtajdan sonra yoğun bakımda kaldım.. bu acıları çekerken tek bişeyden emindim rabbim bir gün beni hiç üzülmemişim gibi razı edecekti.. ve elhamdulillah ben ona şükrümü ne yaparsan yapayım ifade edemem. Yeni bir mucize gönderdi bana.. emin ol seninde sevineceğin günler yakındır. Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın 🥲💖🫶🏻 Benim anlattıklarım belki biraz olsun sana umut olur diye anlatmak istedim biraz uzun oldu ama