Arkadaslar alt karnima geceden beri bi acı çöküyor boyle agri falan degil bildiginiz aciyor o bolgem bebek kasılıyor ikinci gebeligim ama oglumda suni sanci ile dogum yaptim normal kendi sancim hiç yoktu. O yüzden bilemedim dun geceden beri ara ara 5dkya 10dkya yarim saate vs bi aci oluyor canimi yakiyor bu ne sizce yaşayan bilen varmi