ilayda8 Kullanan var mı memnın musunuz 10.000 gibi bi şey fiyatı. Uygun gibi geldi alınabilir mi sizce
Zytng ilayda8 ben bagi nanofold kullanıyorum daha eski bir model ama kullanışlı ben memnunum. Şöyle birşey var ama, çoğu çocuk arabalara binmek istemiyor belli bir yaştan sonra. Benimki 10-11 aylıkken ağlamaya kucak istemee başlamıştı mesela. Gördüğüm kadarıyla çoğu çocuk öyle. Böyle olunca ben de acaba daha uygun fiyatlı birşey mi alsaydık diyorum malesef
Mamaegi ilayda8 sanırım pusetsiz hali 10.000 ben almayı düşünüyorum çünkü başka hiçbiri içime sinmiyor. 25-30 bin verebilmek içime oturmazsa tabi 😂 bu parayı verirsem cybex easy twist alırım ay bilmiyorum 😂
Meltemle Bende araştırarak aldım. Daha kullanmaya başlamadık ama cybex muadili denebilir. Özellikleri aynı hemen hemen. Tek elle kapatıp açma, katlanınca az yer kaplama, çift yön kullanımı, hafifliği, malzeme kalitesinin de iyi olduğunu düşünüyorum.
Meltemle Bende araştırarak aldım. Daha kullanmaya başlamadık ama cybex muadili denebilir. Özellikleri aynı hemen hemen. Tek elle kapatıp açma, katlanınca az yer kaplama, çift yön kullanımı, hafifliği, malzeme kalitesinin de iyi olduğunu düşünüyorum.