Evrem990 Selam kizlar 30+6 dayim bugun randevum vardi doktor bebegin kafasi asagida dedi.bu haftalarda normal mi hiç dedimi doktrnuz boyl3 bisey?bi riski varm8
B_eyza Evrem990 normal canım korkma benimde 30 dan beri aşşagıda gelmicek oldumu amıda kalksada gelmiyor 40 oldum hala tık yok haftalardır aşşagıda🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤦🏻♀️
Rabiaaa57 Evrem990 28 haftadan beri aşağıda benim herhangi bir riski yok baskı fazla oluyor okadar doktorum sıkıntı yapacak birşey değil dedi 36 olduk hala aynı 😊
dilarakerem01 Evrem990 yok canım ne riski Bebek doğum pozisyonu almış işte Benim ki 20 haftalıkken almıştı pozisyonu Şimdi 38 haftalık hala aynı pozisyonda 🧿🐣