Sema_yildiz Arkadaşlar hamilelik sürecinde UROCARE kullanan var mı? Varsa nasıl kullandınız? Ilık su mu soğuk su mu?
Nurmert Sema_yildiz ben kullandım gün aşırı olmak üzere 2tane . Ben normal oda sıcaklığında suya yaptım ilacın daha rahat çözülmesi için
Sema_yildiz Nurmert çok teşekkür ederim doktor banada yazmış ama su konusunda eczacıda doktorda birşey demedi
Sema_yildiz deniz2812 bazı ilaçların kullanım şekilleri farklı olabiliyor. Riske atmak istemedim tecrübeli annelere sorayım dedim
Nurmert deniz2812 öyle bi durum hatırlamıyorum ama zaten enfeksiyonunuz var anladığım kadarıyla bol su içip tuvaletle birlikte atın
deniz2812 Nurmert 5 dk da bir bazen tuvalete çıkıyorum bunu kullandıktan sonra oldu su içiyorum sanki içtiğimden fazlasını tuvaletle atıyorum afedersiniz