DilekKorkmaz02 Kızlar merhaba. Yenidoğan bebeğimle şuan 2 saatte bir alt değişim beslenme gaz çıkarma şeklinde ilerliyoruz. Düzene ne zaman girer veya beslenme düzeni aralığı ne zaman değişir ?
Mavi11 DilekKorkmaz02 ilk 2-3 ay sürekli 2 saatte bir beslenmeli mutlaka . Alarm kur uyuyup kalma 😁 düzen işi bebege baglı mesela benm kızım 1 yaşına kadar gazlı bir bebekti o yüzden zorladı umarım seninki zorlamaz
Daisy0000 DilekKorkmaz02 Alarm kurup uyandırma gibi şeyler yapmadım,uykusunu bölmek istemiyorum bölünce zaten çok sinirleniyor. 2 ay 10 günlük bebeğim, gece bazen 6 saat uyuduğu oluyor uyandırmıyorum. İlk 1 ay sık sık emzirdim sonrasında akışına bıraktım