28+4 deyim nst ye bağladılar kasılma yok progestan fitil almama rağmen açılmam olmuş hastaneye yatışım yapıldı şu an 6 kere fitil alıyorum progestan prolutan iğne ciğer geliştirici oldum aynı zmanda bu tarz bir şey yaşayanlar var mı ne durumdasınız acaba