Ferideyazkan 34 haftalığım 2 gündür belim ağrıyor ve adet ağrısı gibi ağrım oluyor neden olur acaba ?
Karenim13 Ferideyazkan ya şimdi ben acacaktim..az ince basladi belim.kesiliyo sanki kasigimda yok 36 haftaligim normalmi acaba
Ferideyazkan Evet 3-4 gündür aşırı yoruluyorum. Sırtım tek taraflı ağrıyor. Kulunç gibi ama 4. Aydan itibaren ağrımaya başladı ve hiç geçmedi
Karenim13 Ferideyazkan nst ye başladık 3 gün önce kontrol günümdü baktı hersey normal erken doğum riski yok açıklık yok suyu felan nirmal hersey acaba haftamız ilerledi ondan mi