emineeeeee Hüma Sare , Defne Sare , Belinay hangisii daha güzel geliyor kulağa artık ismiyle sevmek istiyorum ama karar veremiyoruz
Burcum32 Kızım olsaydı Belinay koyacaktim çok istiyodum ama oğlum olcak hayırlısıyla sağlıkla insAllah