Seyma5050 Kızlar adetim 10 gün gecikti bunu 3-4 saat önce yapmıştım çizgi felan yoktu şimdi baktım çizgi var acaba hamilemiyim ?
Ustunneliff Seyma5050 çizginin 2-3 dk içinde çıkması lazım bu baya beklediği için olmuş olabilir siz yine bir erken gebelik testi alıp öyle yapın derim 🤍
Bahar6667 Seyma5050 yok canm kuruduğu için olmuştur çizgi için rahat edmediyse başka bir tane daha yap
Umran_r1103 Seyma5050 10 dakikadan sonra çıkan sonuçları dikkate almayın yazıyo diye biliyorum testin üzerinde siz üç saat gectikten sonra tekrar mı yaptınız yoksaa ilk yaptınıza tekrar mı baktınız
Dilan42 Seyma5050 benim de iki üç saat sonra silik bi çizgi olmuştu hamileyim şimdi ama sen emin olmak için kaliteli test al yap canım
Rksp Kuruma çizgisini ciddiye almayın diyorlar genelde. Evet gözüküyor ama sağlıklı olması için yarın tekrar deneyin derim❤️ hakkınızda hayırlısı olsun 🥰
Seyma5050 Rksp Ustunneliff Bahar6667 Bende öyle düşünüyorum da yine de tedirgin oldum çünkü ilaç içtim 2 tane grip olmuşum testte negatif çıkınca içtim ilaçları. Kaset testte böyle kuruyunca çıkıyor mu ?
Seldahilal Seyma5050 benimde böyle olmuştu sabah tekrar yeni bir test alıp yaptım negatif çıkmıştı çok fazla bekledigindeddir canım ☺️