Merhaba sevgili anneler dün başıma gelen olayı anlatmak istedim başına böyle bişey gelen var mı merak ettim dün temizlik yapayım dedim ama dinlenerek yaptım yani saat 1 de başladım akşam saat 7 ye kadar dinlenerek yaptım 2 yaşında kızım ve eşimi kayinvalidemgilw göndermiştim neyse onlar geldiler bı duş alayım dedim eşim işe gitmeden önce lavaboya gittim sonra banyoya geçtim tam oturdum baktım bacağımın arasından birazcık bişey aktı sonra dedim biraz daha bekleyeyim sonra baktım biraz daha geldi sonra korktum duş almadan üstüme bı etek aldım banyodan çıktım doktorumu aradım eşimden gizli konusmaya çalıştım çünkü o benden daha panik ama duydu yanıma geldi doktoruma anlattım durumu hastaneye gecmemi ebelerin bakacağını eğer suyumsa ilkim sezeryan olduğu için direk doğuma alacağını belirtti sonra ben başladım ağlamaya erken doğum oğlumu kuveze alırlar diye sonra biran da kendime geldim eşime dedim kızımızı hazırla ben dusumu alayım o duşu nasıl aldım asla hatırlamıyorum çünkü eşim gelip gidip kapıya vurdu hadi çocuk doğacak diye artık sinirlendim bağırdım çocuk şeyimin ucunda değil ya diye 😂😂 sonra çantamda hazır değildi eşim hazirlayalim dedi bende onun sirasimi ablam gelir alır falan dedim sonra annemi aradım onu da aldık hastaneye geçerken ebe alttan muayene etti rahmin kuru dedi su değil ama bebek kanala girmiş açıklığın veya rahimde yumusaman yok bebek baskı yaptığı için kacirdigin idrar dedi bı nst çekelim ona da bakalım dedi sonra nst odasına geçtik çekildi etti sancım çıkmadı bebeğim hareket ediyordu kalp atışı falan herşeyi normaldi doktorumu aradı yanımda doktorum eve gitmemi pazartesi kontrole gelmemi soyledi sonra ben bı çıktım karşımda yok yok herkes gelmiş doğuruyorum sanmislae abimler ablamlar kaynimgil gorumcemgil ben sok tabi ebe de benden önce çıkıp herkese bilgi vermiş bı utandım bı utandım belki garipseyenleriniz olur kizima dogumada böyle gitmiştim nisanim gelmişti öyle gece kontrole gitmiştim ve 10 dk içinde doğuma alınmıştım millet yine öyle olur diye duyan gelmiş duyan gelmiş 😂😂😂😂😂