Elyambenim Merhaba kizlar, cinsiyet planlayan oldumu hiç?tuttumu planlamaniz? Ben erkek planlama istiyorum, 2 kizim var. Doktorların bazısı inkar ediyor, bazisi planlama yapiyor
edasontr Elyambenim planlama yapılıyor diye bliyorum kuzum burda yapmıyorlar yasal degl ama yurt dısjndamı ne yapıyolarmıs onun ozel gnleri oluyor ve tabiki olablıyor
Elenora Elyambenim bence var ama nasıl bilmiyorum kendi fikrim Çin takvimi diye birşey var oda sürekli tutuyor diyorlar ama bilemem denemek lazım
umaydurununannesi Elyambenim bıyolog tanıdıgın varsa yapar %100 tutar mı bılmıyorum ama hesaplayınca olabılıyo dedı
Egeminannesi Elenora bnde tutmadı çin takvimi iki adet oğlum var hep kız cikiyodu ablamda da kızdı erkek cikiyodu ,😁😁😁 öyle şeylere inanmayın sonuçta erkek belirliyor hangi si tutarsa nasip
Rksp Planlama var mı bilmiyorum ama duası var 😁 ben kız duası yaptım şükürler olsun kızım olacakmış 🥰
Nazlican1994 Rksp aaaa nasıl oluyor bize de söyler misin bi oğlum var çok şükür bir tane de kız istiyoruz Allah nasip ederse tabi ki cinsiyet fark etmez ama kızımız olsun isteriz tabi 😇💕
Rksp Gebelik düşündüğünüz andan itibaren sürekli her aklınıza geldiğinde okuyun ben cinsiyet öğrenmeye gidene kadar okudum sonra öğrendikten sonra bıraktım 😁
Yavru-kus Elyambenim canım öncelikle merhabalar evet biz anneler cinsiyet konusunda çok hassasız ama lütfen lütfen bu düşünceyi tamamen bırak ben 2. Oğluma hamileyken biraz üzüldüm kız çok istiyordum 2. De erkek oldu hamilelik dönemimde biraz üzülmüştüm koz olmadığı için ama doğduğunda çok çok sevdim çok bağlandık oğlumuza ama rabbim onu bizden çok sevdi 1 buçuk yaşında oğlum vefat etti 40 ı dolmak üzere şimdi cennette her zaman rabbimin kaderine boyun eğlemeliyiz doğru dua edebildiğimiz sürece rabbimin yanında evlat çoktur bazen olmayan kaderi zorlamamak lazım kendini asla şartlandırma ibadetini tam anlamıyla yap ve rabbimden her zaman hayırlısı iste mutlaka rabbim sana daha güzelini verecektir 🙏🤲🏻
Dfn511 İnsta da var biri baya takipçici var belgeleri var okuyan bi bayan adım adım annelik yazarsanız görürsünüz ayrıca 6 haftalıkken bebegin ultrason resminden bile tahminde bulunuyo ücretli tabi biz 2 defa ultrason resminden baktırdık dogru çıktı