Havvaerdal Kızlar çok duyum alıyorum sürekli etraftan işte hissediyorsundur falan ama ben hissetmiyorum ne bileyim ne tarafta olduğunu falan anlayan varmı 😂
Yildizim Havvaerdal Benim de ilk Gebeliğim ve ben 21. Haftada hissettim o yüzden kulak asma o sözlere 14. Hafta çok erken
Bebeksicimm1 Kızlar benimde ilk gebeliğim ama ben 13-14 te segirmesini 16 dan sonra ufak ufak tepislerini hissettim ve 20 haftadayız hala tepikliyor minnakım 👼