Bende 36 haftalığım 35 de 1 gün hiç hissetmedim doktora gittim nst çekildim ordada aynıydı 1 gün hastanede kaldım. Bugün yine az hareketleri doktor günümüzdü nst de yine hareketsiz çıktı. Doktor takip et dedi. Korkuyorum bende böyle devam ederse ne olur doğum mu yada bebeğimemi birsey olur.