Ebrus0404 ben söyle syleyeyım size genel oldum ama kndıme çok çabuk geldim somda evet takılıyo ben Rıca ettım anestezıden snra taktılar daha sonra odaya geldikten 5-6 saat snra ılk yürüyüş ıcın geldıler sonrayı çıkardılar depentımı gıydırdıler yürüyüşe çıktım evet zorluğu var sezeryanın ağrısı olyo ama ağrı kesıcıyle ağrı gdyo ben oturup kalkarken ağrım olyo onun dışında sorun yok ama uzanınca kalkmak benı zorluyo ama kalkınca 10-15 sanıye ıcınde zten normale dönüyorsun