seymasbal Gebelik şekerinin değeri en fazla ne kadar olmalı benim 50 g taramada 94mg çıktı bir saat sonra 181mg oldu diyet önerdi doktorum gebelik şekerinin bebeklerde zararı nedir
Bahar6667 seymasbal 140 aşağı olmalı diye biliyorum baya yüksekmiş canm dikkat etmen lazım bebek için tehlikeli gebelik sekerri
Baharoloji seymasbal açlık 95 altı 1.saat 140 2. Saatte 120 altı olmalı sizin yüksek çıkmış evet karbonhidrat meyve uzak durmalısınız hamurişi ekmek falanda tabi erken doğuma sebep olabiliyor şeker
EbrKzlky seymasbal Bebeğe fazla kg aldırır ama gelişimini yavaşlatıyor veya durduruyor. Ciğer gelişiminide engelliyor erken doğuma sebebiyet veriyor. Kesinlikle dikkat et. Bende şeker takipliyim şükür dikkat ettiğim sürece birşey olmuyor..
Hasretcolak Aynı postu açmışız bende de yüksek çıktı diyetisyene ve hastanedeki diyabet hemşiresine kesin gidin derim.2 gün oluyor benim de ama uymaya çalışıyorum .Geçmiş olsun