_Tazeanne inan bana canı istemeyen yoktur ama bebeğin ve senin sağlığın için paketli gıdalardan uzak durmalısın aşırıya kaçmamak şartıyla elbetteki atıştır.tecrubelı bır anneyım ıkıncıye hamıleyım, ılk cocugumda da asla tuketmedım bunda da, doktorum da bu konuda çok katı .Sabret diyorum🙂 özellikle ilk 3 ay beslenmen çok çok önemli