prensinannesi2024 bir kere kalın almayın hastane çok sıcak oluyor pişersiniz. Ben de şubatta doğurdum Ankara’da. İkincisi normal doğum yapacaksanız kesinlikle boydan alın çünkü alttan muayene ediyor doktorlar sürekli pijama çıkartmak kolay değil. Boydan sabahlıkların da önde düğmeler oluyor kolay emziriliyor. Bir de normal doğumdan sonra ilk idrara çıkma olayı zor ben 5 kere oturdum klozete her defasında geceliği kaldırdım çok rahat ettim. Pijama gitsem paçalar yerleri süpürürdü galan sonra yatağa geri dönüyoruz hijyenik değil. Zaten bez giydiğimiz için taşma vs de olmuyor rahattı benim 🌸 normal tülbent taktım ben şalla uğraşamadım 😅