bbaby44 Kızlar doktora bir önceki gidişimde 12haftalık dedi doktor ve uygulama da aynı şekil ilerliyordu dün başka bir doktora gittim uygulamaya görede 14. Hafta olması gerekirken 14+5 günlük dedi bu nasıl olabiliyor ? Anyalan varmı
gamzecgr bbaby44 benim de öyle gelişimde öne geçebiliyor bazen siz yine adet tarihine göre hesaplamaya devam edin
yslnrsh bbaby44 biraz daha büyüsün netleşir oynamalar illaki oluyor uygulama %100 doğru diye de bir şey yok biraz daha büyüsün doktorlar da daha net ölçer ben 36 haftalığım hala 1-2 gün her gittiğimde oynuyor 🤣
bbaby44 gamzecgr adet tarihine göre söyledi zaten ona uyuyor bnde şaşrdm demekki dediginiz gibi değiskenlik gösteriyor