Zlhbayram Merhaba. İlk bebegimde hemoroid sorunu başlamıştı. Dogumdan 1 yıl sonra gecmisti. Şimdi 12 haftalık hamileyim tekrardan başladı. Benim gibi yaşayan bu sorunu var mı acaba. Kabızlık sorunu da başladı