Kızlar normalde reglim 12 ağustosta bitti ve biz eşimle 24 25 26 ağustosta korunmasız şekilde ilişkiye girdik. Bugün aşırı mide bulantısı ve halsizlik var sürekli uyuyasım geliyor. Test yaptım ancak negatif çıktı. Pazartesi adet olmam gerekiyor olacak mıyım olmayacak mıyım takıntı yaptım. Başına gelen var mı bu durum acaba ? Adeti geciken ve sonradan öğrenen oldu mu yoksa olsa çıkar mıydı testte ?