Ben özele gidiyorum ama devlette yaptırdım fetal eko önerdiler orda bişey yok temiz dedi ikinci randevuda bebeğin kalbinde delik var dedi stres oldum çok uzuldim ama şükür ki doktorumla gorustugumde çok normal bı durum olduğunu söyledi 1 ay içinde bile kapanabilecegini söylediler inşallah kapanır o yüzden bu tarz şeylere hazırlıklı olmak lazım içinizi ferah tutun yinede tabi tertemizde cikabilir