Iremakbaba1 hiç korkmayın ben de aynıydım hatta dışarıda dahi yiyemiyordum aylarca yiyemedim sanırım 6 ay falan sürdü😅 doktor hiç korkmana gerek yok dedi yumurtadan protein alırsın omega 3 hap takviyesiyle hallederiz dedi sonra yumurta da yiyemedim 😂😂 37 bitiyor son zamanlarda yediklerimle bebiş maşallah sağlıklı 3 kilo olmuşuz hatta biraz fazla😅