Aysegull123 Arkadaşlar merhaba 18 haftalık hamileyim bebeği hergün küçük de olsa hissediyorum bir haftadır ama bugün hissetmedim geceden de idrar yolu enfeksiyonu için ilaç içmiştim endişelendim olabilen bişeu mi böyle
Leylmom Aysegull123 kuzu ben 20. Haftaya girecekken hissetmistim çok erken hissetmişsin sen. Acile felan gitsen bakarlar ultrasonla. Bi sıkıntı yoktur inşallah stres yapma hemen . 38. haftadaym 30 larda felan bile 1 gün hissetmediğim veya çok az hissettiğim oluyodu. Hemen telaş yapma
bebitomom Aysegull123 önce sakin ol stres yaptıkça bebiş de strese girip hareket etmeye bilir çikolata ye yada vişne suyu varsa iç soluna yat mutlaka hissedersin ki hissetmesen bile bu haftalarda normal ben 24 haftalık 2 gün boyunca hissetmedim ağlayarak gittim hastaneye minik ejderya ultrasona girer girmez halaya başladı resmen 😂😂😂 o hafta da stres yapmıştım biraz doktorum stresten hareket etmeye bilir dedi
Feyza_d Aysegull123 canım bende ilk 14 haftada hissettim ama o kadar düzensiz ki 2-3 gün hissetmediğim oldu şuan 21 haftalık daha 1 haftadır düzenli hissediyorum çok normal bence
Aysegull123 Leylmom çok teşekkür ederim bişey yoktur inşallah annemde dedi çok küçük hissetmeyebilirsin dedi
Aglryz Stres yapmana gerek yok canım o haftalarda zaten hareketleri minimum seviyede oluyor yine de içini rahatlatmak için ultrasonla baktırabilirsin
Aysegull123 Aglryz randevuma 15 gün var doktordan da randevu almak biraz zor Öyle mi dersiniz hissedilmeyebilir mi
Aglryz Aysegull123 Evet canım çok normal bizde 28 haftalığız bazen 2 gün hissetmediğim anlar oluyor doktorum normal demişti 🙏🏻
Humeyraa23 O haftalar da çoğu kişi hissetmez bile endişe etmeyin sevdiğiniz şeyler yiyip sol yanınıza yatın biraz ayakları bükün sıkışınca kıpraşır kesin 🥰
Aysegull123 bebitomom aa stresten de mi etmezmiş ben bi kaç gündür stresliyim kasıklarımda ağrı vardı korkuyodum ondan olabilir o zaman hemen bi çikolata yiyorum teşekkür ederim 🥰
Aysegull123 Feyza_d bende 15 de hissetmiştim ilk net olarak ama bir haftadır hep hissediyodum o yüzden korktum teşekkür ederim 🥰
AleynaResul Aysegull123 çok normal bi gün hissedilmeyip sonra hissedilmesi falan bazen az hareket eder bazen çok 21+5 im günü gününü tutmuyo açıkcası korkmayın Allahın izniyle bişey olmaz eğer ki hiç günlerce hissetmezsen sıkıntı