11+2 günlüğüz ve sürekli olmamakla birlikte göbek deliği ve çevresinde sanki kıyafet sıkmışta acıtmış hissinde bir ağrı oluyor biraz ovalayınca geçiyor kıyafetlerim de sıkmıyor zaten rahat giyinmeyi seven biriyim sıkan şeyler giymem hele evde asla gelemiyorum sıkıntıya… Başına böyle bişey gelen oldu mu rahim genişlediği için olur diye bilgi buldum hep ve genelde 20 hafta ve sonrasında daha belirgin olurmuş neden ağrır bilemedim var mı böyle bir şey yaşayan ?