Tinii_minii_mom Arkadaşlar 15+4 üz çok şükür. Ama hiiç kilo almadım. göbeğimde varla yok arası bir şey. Endişeniyorum ve şaşırıyorum hiç kilo almama. Benim gibi olanlar var mı
Aysee1123 Tinii_minii_mom Normal birşey rahat olun ben 21. haftama kadar hiç almadım. Şimdi 32 yi devirdik toplam 4 kilo aldım. Karnımda 21-22 den sonra çıkmaya başladı oda ufaktan yani şuanda da göbeğim öyle çok büyük değil 👍
Mutluuuu Tinii_minii_mom canım aynı şeyi düşünürken senin konuna denk geldim ben çok zayıfım 41 kilo hamile kaldım 14.haftamdayım 1 kilo almışım diye sevinirken doktor ödem oluyor o kilo dedi 15 kilo kadar almam lazımmış.kilon normalse takma bebek illa kilo alıyormuş son aylarda.yoksa ben de hiç takmazdımda sağlıksız bir durum olur mu bebeğime bana diye üzülüyorum iştahsız biriyim genelde de şimdi bulantılar derken iyice iştahım yok😞
Nevsevmom Tinii_minii_mom bende 15+2 yim hiç kilo almadım ama sürekli ayakta çalıştığım için bide çok kaptırmıyorum kendimi yemeye ben ona veriyorum çok şükür bebeğimde şimdilik sıkıntı yok ikili tarama da normal ikinci gebeliğim ben son aylarda sapıtıyorum kilo meselesini ilk gebeliğimde 6 aydan sonra 20 kilo almıştım 😂😂
Tinii_minii_mom Yaa anladım kızlarr benimle bir olup 2-3 kilo alanları okumuştum acaba beslenmem yetmiyor mu diye düşünmüştüm bende
Tinii_minii_mom Mutluuuu 63 kiloyum ben normal kilom doktor 12 kilo al en en fazla dedi ama bilemedimki ah işte
Mutluuuu Tinii_minii_mom bence endişelenme daha erken haftan ,iştahlada ilgili sorunun yoksa illaki alırsın
LamiyaCetinkaya Tinii_minii_mom ben de 15+2, en son 1 hafta önce 1.5 kilo almıştım, şimdi 2 kilo diyelim. Zayıf olduğum için doktorum daha çok kilo almam gerektiğini düşünüyor ama ben normalden daha iştahlıyım bu gebelikte, zaten yiyorum😀
Birminikannesi1 Tinii_minii_mom 18+2 haftaligim hala kilo almadım çok şükür bebeğim de gayet sağlıklı bence alınmaması daha iyi ya 😃
reyhanh Ben de 15+4 üm 1 kilo ya aldım ya almadım :) bence bu kötü bir şey değil, eğer sağlıklıysa kilo almamak en güzeli
Tinii_minii_mom Yemeye çok düşkün değilim ama yemem gerektiği kadar yiyorum öğünleri az mı yiyorum diye düşünmüştüm ama bebek iyi olsunda kilom hiç dert değil dediğiniz gibiii. Doktor henüz bebek kilosuyla ilgili bir şey söylemedi