Aslihan-05 Kızlar 15 dk bir karnım sertleşiyo 39+2 haftalığım normal mi acile gitmelimiyim ağrı falan yok ama
Nur5516 Aslihan-05 bebeğin hareketlerini hissediyor musun Eğer hareketi varsa normal toplanması Ağrı sancı yokmuş