Bebeğimin kafa ölçümüne 1 hafta ara ile iki farklı yorum yapıldı. 4 hafta büyük diyen doktor da 1 hafta büyük diyen doktorda da var. Tabi bunun dışında ağlaya ağlaya özele koşturup 1 hafta büyük olduğunu telaş yapmamam gerektiğini söyleyen iki doktor da var. Böyle bir durumla karşılaştınız mı acaba ?