aminehumamoms 1takım aldım şimdi bi takım daha alıcam hangi markayı tercih ettiniz kızlar kaç takım aldınız
Deletedmom_85 aminehumamoms hangi siteden aldınız memnun kaldınız mı? Bende alicam da daha 2.trimesterdeyim alisverise henuz başlamadım 🥲
Hmyraltnts aminehumamoms Birini e bebekten park beşiğe özel takımlardan aldım [](https://)https://ty.gl/tc7rpekggj biride bu ben memnun kaldım kumaşı ilk baş sert gibi geldi ama yıkayıp ütülenince normale döndü
aminehumamoms Deletedmom_85 cotton box bebek nevresim takımı aldım trendyoldan memnun kaldım kumaşı falan çok güzel bi takım daha alıcam ama hangi marka alsam şimdi diyorum
aysenur30a Deletedmom_85 bence şimdiden al herşeyini. Ben bi kaç şey almıştım 1.-2. Trimester da ama şuan 3. Trimesterdayım hiç enerjim halim olmuyor keşke herşeyimi alsaydım şuan daha zor benim için mesela 🤦🏼♀️
Deletedmom_85 aminehumamoms ya aslında marka çok farketmez ya %100 pamuklu yumuşak dokulu olması yeterli bence ☺️ bende o yüzden memnun kaldınız mi diye sordum
aminehumamoms Deletedmom_85 hafif sert yıkanmadıpı için tabi yıkanınca yumuşar inşallah ilk nevresimler hep sert oluyoya
Semra-gulec aminehumamoms bi tane aldım ben trendyolda Tuğba kuğu diye daha yeni sipariş verdim %100 pamuk diyor da bakalım
Hmyraltnts aminehumamoms Yumuşar bence yani benimki yumuşadı ebebekten aldığım xaten normalfi diğer linkteki sertti ilk baş düzeldi sonra. İstersen müslim nevresim takımlarıda var ty de onlara da bakabilirsin
Deletedmom_85 aysenur30a tedirginim açıkçası. Haftama yakın bir arkadaşın düşük yaptığını okudum burda dün. Eşimde pek istemiyor 1 2 ay kala alırız diyor sağlıkla doğacak mi her şey yolunda gidecek mi bilemiyor insan. Üzülmemek için sona bırakalım dedik :(