Arkadaşlar dünden beri Allak bullak durumdayım fikirlerinize ihtiyacım var 8 haftalık hamileyim dün kontrole gitti doktor yoktu eşim ile koridorda hastaneden çıkmak için yürürken kaynar bişey aktığını hissettm lavaboya gittiğimde petekle sildiğim an peçetenin kanlar içinde kaldığını gördüm hemen eşim ile acile gittik alt muayene oldum düşük riski var dedi o esnada da kanamam ve pıhtı devam ediyordu bi ilaç verdiler sabah ağız akşam alttan kullan diye dünden beri ikisinde yaptım devam da edeceğim dün eve geldikten sonra kilodumu değiştireyim dedim ve önümdeki peçetenin kan içinde kaldığını ve tekrardan kan pıhtısı geldiğini gördüm neyse ped taktım kanama biraz devam ediyor sizce düştü mü bebeğim düşecek mi bu durumu yaşayan oldu mu