Rabiaaa57 Kızlar Üçüncü gebeliği olan ve sezeryan olanlar kaçıncı haftada aldı doktor benim doktorum 38 de alicaz demişti dün gittim 38 de gel gün vericem dedi şuan 36 yim
dnzdefne Rabiaaa57 Bilgim yok ama ben bir şey sormak istiyorum. İlk doğumu özel bir hastanede sezeryan oldum ikinci çocuk da devlet de otomatik sezeryan olunuyor değil mi
Rabiaaa57 dnzdefne evet sezeryan oluyor ama şuanda normal doğuma bir engel yoksa sağlık açısından ikinciyi iyi bir doktor eşliğinde normal olarak yapanlarda var
zeynozey Seda06891 maşaAllah:)) peki 3. Sezeryan sonrası toparlanmanız nasıl oldu? İlk ikisinden daha geç oldu mu?
Rabiaaa57 Nazli_guven_ hayır inanmayın öyle diyenlere benim ikinci sezeryanim okadar kolay geçmişti ki inşallah buda öyle geçer hemen ayaklandim üstümü bile kendim giymiştim hemşireler şaşırmıştı birinci bana daha zor geldi