Melissaykn0 18+2 haftalık hamileyim ilk defa 2-3 gündür sanki hissediyor gibiydim bebeğimi.. Ama bugün hiç hissedemedim normal mi acaba 😒
Yazmelegi_ Melissaykn0 30 haftaya kadar normal demişti doktorum bazen 2.3 gün hareket etmeyebilir demisti
001ilknursvs Bende şuan 18+5 deyim gayet normal bazen çok hissettiyor baby bazen hiç bende tedirgin oluyorum hisetmeyince ama daha küçük olunca normal öyle uzanın uzanınca daha çok hissediliyor