Sizde gebelik oluşurmu başına gelen var mi
K123k 5 ve üzeri gebelik var demek oluyor. Sizinki negatif
K123k < bu çizgi varsa yükselme olmaz diye biliyorum ben
K123k beta hcg değeri 10 ve üzeri olanlarda gebelik olur
K123k 2.30′dan küçük demek bu. Yani gebelik yok.