Ben 39+5 haftalık oldum dün bel ve kasık ağrısı girdi önce sonra diyaframda şiddetli kasılmalarım olmaya başladı nefes aldırmıyordu acile gittim 3 cm açılman var ister yatış verelim ister eve git bekle dediler eve geldim bir gün oldu halâ çekiyorum sancı nişanım da geldi bekliyorum sancım artsın diye 😢