Hanımlar ilk bebeğimde çok kötü bir göğüs ucu yarasıyla karşılaştım 3 ay emebildi sonra parçalanmalar göğüs ucu mantarı derken memeden kesildi. Neyse şimdi ikinci gebeliğimdeyim kantaronlu çatlak kremi kullanıyorum kremi sürüyorum ama atletimi ya da iç çamaşırımı kapatırken krem gidiyor buna nasıl bir çözüm bulabilirim krem ister istemez bulaşıyor çamaşırlarıma kurusun diye bir süre açık bırakıyorum da kurumuyor birde ev hali çocukla ilgilenmekten açıkta bırakıyorum siz krem kullandıktan sonra kremin göğüste kalmasını nasıl sağlıyorsunuz?