Selam,
Hamile olduğumdan beri saçım dökülüyor. 15. Haftaya girdik daha da arttı. Normalde emzirme dönemi çok dökülme olur, hamilelikte gür ve çok canlı saçlara sahip olunur derler ama benim hiç öyle olmadı. Böyle saçı çok dökülen var mı🤔 neler yaptınız