39+1 de 31 ağustos günü genel muayene için doktora gittim bi problem çıkmadı ve tekrar gün verip yolladı. Hazır gelmişken maliyede işimiz vardı eşimle halledelim diye girdik orada benim suyum geldi😅 bir anda apar topar ne olduğunu anlamadan doktorla iletişime geçip hemen hastaneye gittik. Doğuma alacaklarını söyleyip yatış verdiler fakat hiç sancım yada açılmam yoktu. Öğlen 12 de suni sancıya bağladılar 3 de sancılarım başladı akşam 7 de 2 cm açılmam oldu ve sezeryane alabileceklerini söylediler. Ben tabi ki normal doğum istiyorum diye diretiyorum olacakları bilmeden😂 sonra açılmam hızlandı 4 oldu 5 oldu derken zaman da geçiyor sancım çok var duramıyorum artık nefes alamıyorum tabi😂ertesi gün sabah oldu böylelikle. 1 eylül cuma günü öğlen saat tam 13 de bebeğimi kucağıma aldım çok fazla kesik attılar inanılmaz çok dikişim var fakat bebeğimi kucağıma aldığımda herşey geride kaldı benim için 3050 gram doğdu inanılmaz minik bir bebek bütğn kıyafetleri bol ve büyük o kadar tatlı ve komik duruyor ki😅🙈 25 saat sancı üzerine dikiş ve muayene derken 27 saati buldu çok detay vermedim çünkü çok güzel şeyler yaşamadım maalesef 🥺