Herkese merhaba guzel anne ve anne adayları. İkinci hamileliğim şuan 34+1 deyiz. Dün sabah karnımın sol tarafı ağrımaya başladı magnezyum içtim geçti,akşamına gene çok ağrıdı yattım o zaman gene geçti. Bugün de şuan gene aynı yerde ağrı var,yaşayan var mı? Bebek hareket ediyor bı sıkıntı yok. Hafta sonu olduğu için doktorumla iletişime geçmedim p.tesi kontrole gitmeyi düşünüyorum. Bide ilk doğumum 36+1 de tansiyon yüksekliğinden erken olmuştu bı sorun yaşamadık ancak bunda en azından 2 hafta daha dursun istiyorum. Yaşayan var mı bu bir belirti mi yardimci olursanız çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler 🤲