Selam kizlar 34 haftamda nst ye girdim kasılmalarım cikti , doktorum agrili sizili oldugu takdirde hemen gel serum takacagiz dedi, kasılmalari bebek hareketi saniyordum elini ayagini poposunu dayiyor saniyordum megersem rahim kasilmalarimmis, ve suan dada hareket mi kasilma mi asla ayirt edemiyorum, bu haftalarda bunlari yasayan var mi , desteginize ihtiyacim var .