Kayaderler Doktor bu ilacı kullanmam için rapor çıkardı ama ona rağmen 1750 tl ödeme çıktı aranızda raporlu olarak ücretsiz alan var mı acaba şuan bunu karşılayacak durumda değilim çünkü ama kullanmam da gerekli
Rabiss34 Peki neden bu tutar çıkmış sordunuz mu ? Kadın doğum doktoru mu yazdı. Bazı ilaçları uzmanı yazmazsa raporu geçersiz sayılıyor onu bir sorun eğer öyleyse hematoloji doktoruna yazdırın :)
Tugbakara Benim doktorum hastaneye yatırmışlar beni kansızlıkdan sırf bu ilacı kullanayım diyor damardan vermişlerdi bana sigorta karşılamıştı